Friday, April 28, 2006

Ting som gjor meg glad, del 3

Hver kveld folger Milton meg hjem. Selv om eg bor nermt alle verdens plasser naa, er det fremdeles ganske farlig for ei lita jente aa gaa hjem alene om kvelden. Saa han folger meg til dora. Saa kysser han meg fint go-natt og eg gaar opp i leiligheten med en varm folelse i hele meg. Dette gjor meg selvfolgelig glad, men det er ikke forst og fremst dette som faar meg til aa le idiotisk for meg selv her paa internettkafeen.

Slik er det nemlig:

Naar eg er oppe paa rommet mitt, kan eg se rett ned paa gaten der Milton tar bussen fra. Og mens han venter paa bussen pleier han aa vinke, sende kyss og mime "te amo" til meg. MEN! Eg bor i 5.etasje, paa andre siden av gaten, og selv om eg kan se han og han kan se meg, kan egentlig ingen andre som gaar forbi paa gaten (og de er mange) se meg hoyt der oppe. De kan derimot se en idiot som staar aa kysser ut i lufta og snakker med seg selv. Saa glad er han i meg!:)

3 Comments:

Blogger Reidar said...

Med fare for å virke som en sjalu eks-kjæreste, som bare vil late som om han ikkje bryr seg ved å legge igjen en kommentar, velger eg å kommentere.

Trodde nemlig, før eg leste at han kunne se deg, men etter eg leste at du kunne se han, at han gikk nedover gaten og hoppet og sånn. Og gjorde dumme ting fordi han var glad (uten at han viste at du viste om d.) Sånn som ho dama i Love Actually då når ho danser i trappa...

Forøvrig var jo d du skreiv gøy nok... D skal eg heller innrømme :)

Også vil eg avslutte med et storsindig: Eg er glad i deg.

8:31 AM  
Blogger Siri said...

eg stemmer for bilde av Milten!

10:38 AM  
Blogger Reidar said...

... hehe... Milton.
Eg stemmer for bilder. Sånn generelt sett. Sånn som du gjorde i begynnelsen. Sånn som når vi kunne se bilder av folk som jøglet på gaten og de ungene som stakk av med fotballen.

7:17 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home