Friday, March 24, 2006

Ord

Alle har lister over ord som er fine aa saann....eg har en liste over ord eg liker. Dette er bare noen. Ikke alle er virkelige ord, og de kommer paa alle mulige spraak.

Voyage - en litt eventyr aktig vakker reise. Ikke som en vanlig reise akkurat.
Florere - fordi det i mitt hode ser ut som masse blomster som bare "florerer" helt vilt rundt uten mening i livet.
Sintigo - ikke et virkelig ord, men fint likevel. Faar meg til aa vere gla for at eg har noen.
Madrugada - et toft ord bare, og en fin tid paa dognet til aa paa tur med noen du er glad i.
L'enfant - fordi det betyr barnet, men ser ut som elefant. :)
Nuit - fordi det er lett, og minner meg paa at natten ikke alltid er veldig mork og tung.

1 Comments:

Blogger guro said...

eg har hørt rykter om at madrugada faktisk tyder "villsvin" på spansk eller noe sånt..

10:14 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home