Friday, April 07, 2006

Smerter

Eg tilbringte tiden mellom kl 4 og kl 8.30 i gaar i et treningstudio. Haha, sier dere kansje veldig hoyt til dere selv og ser for dere en meg som aldri har fullfort en gymtime, men saa var eg aldri forelska i Borgny heller. Foerst 1 time trening, gjennomfoert med mye strev ettersom eg fremdeles sliter med aa puste etter min halsinfeksjon (spesielt i rom uten oksygen), deretter litt pause aa saann, etterfulgt av 1 time kickboksing med Milton (og her snakker vi ekte slossing, uten saanne puter aa saan), deretter 1 og 1/2 time trening til. Det gikk bedre mot slutten....det gaar liksom ann aa venne seg til aa trene, og dermed unngaa aa bli skikkelig sliten. Eller noe....

Resultat: Eg har vondt i hele kroppen....eller, det har eg selvfolgelig ikke, men i deler av hele kroppen. Eg har diverse blaamerker paa beina, ettersom Milton ikke har noe fett paa kroppen og er skikkelig hardt aa sparke paa, og eg har en hoyrearm som lagger klikkelyder og gjor vondt naar eg beveger paa den.

I tillegg har eg vondt i bukspyttkjertelen (evt. leveren) av for mye hogt blodsukker. Men det har vel strengt tatt lite aa gjore med kickboksingen......

Maal: En dag kommer eg til aa bli skikkelig god i kickboksing....en dag....og noen kommer til aa spoerre: Hvem maa eg ligge med for aa bli saa god i kickboksing? Og dette kommer til aa more meg grenselost!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home