Tuesday, April 25, 2006

Boalenetrening

Vi har flyttet. Naa bor vi i en leilighet, ganske liten, men likevel med tre bad, ganske sentralt, 5 min aa gaa til jobb, 15 til Prado (sentrum), eg trenger aldri ta buss eller taxi hjem mer, eg har et passe stort rom med et vindu og utsikt som dekker hele den ene veggen. Fantastisk. I tillegg liker eg folelsen av aa flytte, bo paa en ny plass, nesten som hotell. Igaar flyttet eg og vertssosteren min inn, i tillegg til Milton og venninna til vertsosteren min. Men det var bare for en natt, mens vertsforeldrene mine sov i det gamle huset. De flytter inn i dag.

Aa vaakne opp til lyden av hundretusen bilder utenfor vinduet, litt solskinn og i armene til verdens beste gutt. Superfantastisk. Om en maaned reiser eg. Om tre maaneder kommer eg hjem. Eg gleder meg fryktelig vilt! Savner alt med Norge for tiden, og drommer om aa kjoepe skillingsboller paa Spar. Paa min "eg har kommet hjem"-fest, onsker eg meg skillingsboller og saanne med gult i midten. Varme. Og mest gleder eg meg til aa ha egen leilighet og aa kjoepe ting til leiligheten, og rydde og vaske og pynte. Og til aa bo helt alene, og med Milton naar han kommer. For det gjor han selvfolgelig.

1 Comments:

Blogger Reidar said...

HERREGUD så lenge eg måtte tenke før eg skjønte ka overskriften var. Når du kan et annet språk så forventer eg at du bruker d hele tiden. Trodde du hadde trent på baolene, som i en grein innenfor kickboxing eller noe :P
Fikk d liksom ikkje heilt til å stemme med resten av posten.

Når du kommer hjem skal eg kicke assen din i Boalene.

7:13 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home