Friday, July 14, 2006

Tilbake

Eg skjonte det egentlig forst naar eg kom paa bussen....Overfylt, stinkenede av coca - blader og jord, barn, hunder, hoener o.l sovende i midtgangen, forsinkelser, 0 service, 0 mat, 0 mulighet til aa sove, vindu aapnet = aircondition, vindu lukket = kvelende varme: eg er tilbake i Bolivia! Og eg har savnet det! Maten, aa vere rundt folk eg "kjenner" (selv om sjansen for aa bli frastjaalet noe er 120 % stoerre enn i Brasil og Argentina), maaten de snakker spansk paa, prisene! Eg merker at eg har blitt fryktelig gla i Bolivia paa et aar....

Eg kom meg aldri til Valparaiso, som dere skjonner, det var bare litt for mye sno....Og tilslutt gikk eg lei av aa vere alene, og at ting ikke gikk som planlagt, saa eg bestemte meg for aa vende nesen hjem mot La Paz. For tiden er eg i Tarija....liten by, ingenting aa gjore paa, og eg bare venter paa aa faa komme tilbake til Milton. Regner med aa vere tilbake sondag kl. 13.00, om alt gaar som planlagt, noe det sikkert ikke gjor.

Avslutter denne posten naa, foer den blir for mye preget av at eg ikke har noe aa gjore paa. Ville bare si at eg er glad for aa vere tilbake i Bolivia!

1 Comments:

Blogger Reidar said...

Eg og Marius snakket om ting som var skikkelig kult gjort. Ting som er liksom tøft. Eg mente eg aldri hadde gjort noe kult, og at eg derfor blir nødt til å hoppe i strikk eller noe. Marius mente at det ikke var noe kult. Det vi til slutt kom fram til var at det å reise rundt i en fremmed verdensdel (i vårt eksempel: Asia) aleine for bare å oppleve ting, det er skikkelig kult.

12:10 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home