Monday, July 03, 2006

Hva eg skal bli visst eg blir stor.

Paa min eventyrlige reise gjennom Sor-Amerika, har det dukket opp stadig nye sider ved megselv. Eg legger her ut en liste over yrker eg har testet ut:

1. Piercer.
Eg har piercet oeret til Milton. Det gikk ganske bra fordi han naa har hull i det ene oeret, men paa en annen side ganske daarlig fordi eg endte opp med aa skrike og holde meg for oerene og oynene, og han maatte gjore det selv. Likevel...eg gjorde halve jobben.

2. Frisor.
Eg har klippet haaret til Eva. Det tok 2 timer, selv om hun har ganske kort haar, og ble gjennomfoert med mye latter. Kanskje mer fra side enn hennes.....Men vi var begge fornoyde (les: ganske letta) da eg var ferdig. Resultatet var bedre enn forventet, og det saag faktisk ut som om hun kom rett fra frisoren.

3. Svoemmelaerer.
Hvor utrolig det enn hoeres ut: Milton kan ikke svoemme. (eg vil paastaa at dette er mest Emilio sin feil. Det var hans land som stjal sjoen.) Da vi var i Rio, som har mye hav og strand, laerte eg derfor Milton aa svoemme. Han trenger nok aa oeve litt mer foer han er klar for OL, men mine vannoevelser og frustrerte rop har nok hjelp han godt paa vei.

4. Sultestreiker.
Med mitt budsjett, kan eg tillate meg aa spise toppen 2 ganger om dagen, men ikke hver dag. Siste uken i Rio levde eg paa frokost, her i Buenos Aires har eg raad til aa spise litt broed mitt paa dagen ogsaa, men det er ikke noe must, ettersom eg naa har vendt meg til aa ikke spise. Eg er rett og slett ikke sulten.

Listen vil bli fullfoert ved et senere tidspunkt.

3 Comments:

Blogger Marius said...

Hva med: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=121944

??

1:39 AM  
Blogger Camilla said...

Tror ikke det....

- Det er utrolig viktig at de som skal jobbe for oss, er veldig gode i norsk, sier Kjersti Antonsen, seksualrådgiver hos Kondomeriet.

Snakker ikke saa bra norsk lenger...:)

7:16 PM  
Blogger Reidar said...

Sjuukt

2:45 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home