Friday, May 26, 2006

Ting som har gjort meg gla i det siste

1. I over ei uke gikk eg aa lurte paa korleis det ser ut naar nokken har eit bein som er kortere enn det andre og maa bruke spesialsko. "Korleis ser saanne sko egentlig ut?", tenkte eg. For noen dager siden saag eg heldigvis ein mann som hadde eit bein som va betydelig kortere enn det andre, og i gaar ei lita jente som led av samme sak. Eg fikk tatt ein god kikk paa skone deira, og saa slapp eg lurte meir paa det.

2. Ei jente i resturanten ligner paa Amelie. Det er nok derfor ho har klippa haaret sitt saann og jobber paa ein resturant. Og saa trener ho paa samme treningsstudio som meg.

3.....og saa kom eg paa ein fantastisk fin kortfilm om ein mann uten hode som Emilio viste meg.

4. Simon har lagt ut verdens nusseligste bilde i den nyeste bloggposten sin.

5. Kontoen er i pluss igjen.

6. Paa torsdag har eg ferie! 2 maaneder med reising:) Rio de Janeiro, here we come!

2 Comments:

Blogger Simon said...

Glad du nøt bildet. ;P Ikke alle som synes det var like fint. Du må ha det fint i ferien!

10:26 AM  
Blogger Reidar said...

No vil eg se Amelie.

4:29 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home