Friday, July 07, 2006

En stor takk gaar ut til....

.....Simon!

Eg tenkte forst at det kom til aa bli grusomt, fryktelig, nesten ikke mulig i det hele tatt aa forlate Bolivia, billig ol, vennene mine her, arbeidet, ungene og minst av alt umulig aa forlate Milton.

Men i det siste, etter aa ha fulgt Simon sin bildeserie paa blogg, har eg skjont at ikkje engang min storste latinamerikanske kjaerlighet kan faa meg til aa vere vekke fra dere knarvikgutter (og forsaavidt jenter ogsaa...og de mer tvilsomme...for eks. Reidar naar han har paa seg mine bukser...) mer naa! All tvil er blaast vekk....dere er bare helt unike i hele den store verden eg kjenner til naa:

Eg savner dere og gleder meg vilt til aa komme hjem igjen!

11 Comments:

Blogger Reidar said...

Vil gjerne understreke at påstanden om meg i Camillas bukse ikke kan støttes av noen form for bevis. Ved siden av dette vil eg gjerne påpeke at Camilla har gått i min bukse også. Gjør ikke dette Camilla minst like tvilsom, eller lever vi i et kjønnsdelende samfunn som hater men og slakter dem for alt de gjør mens kvinner kan slippe unna med alt bare de smiler pent og sørger for å si fine ting om menneskene som dømmer motparten (les Marius og især simon.) Jeg sier: La alle mennesker stå til rette for det de har gjort. Jeg, til tross for at det ikke er noen bevis på at eg har gjort det, vil understreke at om jeg hadde gjort det, hvilket er meget usikkert, jeg kan f.eks. ikke huske noe av denne fablingen, så ville jeg ikke benektet det eller vert flau over det i det hele. Jeg er en fra mann i et fritt land og kan ta på meg hvemses bukse jeg vil.

Forresten så gjorde Camilla det mange flere ganger enn meg. Hun har faktisk fremdeles en bukse hun pleier å gå med hele tiden som er en guttebukse!!!

Men hei! Jeg dømmer ingen. Jeg er Justicia.

3:41 AM  
Blogger Marius said...

Reidar: 1. Minty
2. "Men hei! Jeg dømmer ingen. Jeg er Justicia." Tenk gjennom hva du skrev der.

Camilla: Tusen hjertelig takk. Det er det beste komplementet jeg har fått på .... 14 timer. Men ser man vekk i fra det siste komplimentet er det lenge siden jeg har fått et så fantastisk komplement.

6:33 AM  
Blogger Simon said...

Camilla: Tusen hjertelig takk. Det er det beste komplementet jeg har fått på .... 14 år.
Jeg er rørt. Hyggelig å høre at selv ikke latinamerikansk sjarm overgår "Knarvik's sønner".

11:45 AM  
Blogger Camilla said...

Hmm....Reidar....

"Jeg, til tross for at det ikke er noen bevis på at eg har gjort det, vil understreke at om jeg hadde gjort det, hvilket er meget usikkert, jeg kan f.eks. ikke huske noe av denne fablingen..."

Eg kan ikke gjøre annet enn aa ta dette som en bønn om aa legge ut bildet...(Simon! Du husker dette sant?! Deg og Reidar paa badet hos Reidar, endel tafsing paa brystvorter (ikke mine) ...BILDET!)

Forresten...

"Jeg er en fra mann i et fritt land og kan ta på meg hvemses bukse jeg vil."

Eg tror egentlig ikke du bare kan ta paa deg andres bukser...

Om det skulle vere noen tvil...eg er gla i deg uannsett hvemses bukser du har paa deg;)

2:09 PM  
Blogger Simon said...

Camilla: jeg har mistet alle bildene jeg noensinne har tatt.. :P men jeg husker godt det bildet.

Reidar: ikke benekt det, det har skjedd. både meg og deg gjorde det på dyrkolbotn en gang da vi lånte tone-marit og tone anette sine bukser. hah!

5:06 AM  
Blogger Reidar said...

Simon: Ikkje gjør dette værre enn det er.

Marius: Ved å si at jeg er justicia mener eg ikkje nødvendigvis at eg er en kvinne. Dette regnet eg med at du forstod (selv om det kan virke suspekt.)

Ellers vil eg bare si at eg selv om eg kanskje kjemper en tapende krig her så synes eg ikkje vi burde dømme meg for dette, og gjerne ikkje snakke mer om det heller. Det er greit at eg har nok av tvilsomme episoder i min fortid, men disse er blitt gjort i god tro på at folk vil være glad for at eg er villig til å ofre meg i underholdningens navn, uten at dette blir brukt mot meg i senere tid.

Til slutt
Camilla: Tro meg. Eg kan ta på meg hvemses bukse eg vil.
(har eg forresten sagt at du er morsom. Du har en artig form for humor... Tror kanskje eg aldri har sagt det. Du er morsom Camilla.)

6:21 AM  
Blogger Marius said...

Reidar, var ikke at du var kvinne jeg mente. Men hva er frøken Justisias eneste funksjon? Hvorfor bærer hun denne venkten?

4:33 PM  
Blogger Reidar said...

Med "å dømme" mente eg forhåndsdømme. Dette antok eg at du forstod, men om ikke så har vi hvertfall fått dette klart nå. Justicia er jo som vi alle vet blind for hvem hun dømmer.

1:59 AM  
Blogger Kjersti said...

eg ville bare skyte inn at eg faktisk HAR det bildet et sted.. eller var det morten som hadde det? hmm.. jaja. eg har det tilgjengelig en plass :D
så gøy!

3:46 PM  
Blogger Reidar said...

Takk Nilsen. Detvar jammen bra du sa.

3:04 AM  
Blogger Simon said...

Hvem skulle tro at denne posten som begynner med en takk til meg skulle komme til å handle om Justicia..haha.

8:40 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home