Friday, July 07, 2006

Reiseblogg, Argentina

Oppholder meg for tiden i Buenos Aires, som er enda meir fantastisk enn Rio. Det er masse teater, kafeer, gamle bokbutikker, markeder, tangoshow osv, og alltid masse aa finne paa. Eg har allerede vert paa to teater, som begge innehold minst 7 personar som var gay (virker som det er det som er in her), et tangoshow (tango er kansje den kuleste dansen evver) og ellers bare hengt rundt og sett fotball, spist pasta og kjopt klaer paa markedet....Det er liksom ikke mye aa fortelle...men eg har det bra.

Eva reiste for noen dager siden, men eg liker meg aleine....Aleine blir forresten litt feil...det er hundrevis av folk her paa hostellet, fra heile verden, som er "aleine". Bur paa rom med 2 gutter og 3 jenter, og siden det er fredag idag, har eg lovt ein fyr fra Autralia og bli med han og vennane hans ut. Han har cowboystovlar og ser akkurat ut som ein saann fyr fra Australia som du ser paa tv som fanger krokodiller og slanger i bushen. Buenos Aires er kjent for aa feste heile natta, til 9 om morgenen...saa eg foeler dette blir hardt etter at eg har vendt meg til aa legge meg "tidlig". Egentlig masse kulere aa reise aleine, for ein blir alltid kjent med folk...

Paa sondag reiser eg til Valparaiso, Chile, og blir der nokken dager, foer eg forhaapentligvis vender tilbake til La Paz. Muligens med ein tur innom Santiago, bare for aa se korleis byen er. Eg har det altsaa supert, men gleder meg til aa se Milton igjen...og til aa komme heim til Noreg og alle sammen! Mindre enn ein mnd igjen!!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home