Friday, March 24, 2006

Bomber aa saann

Kansje har dere lest om dette i avisen....mest sannsynlig er Bolivia for fryktelig langt vekke til det....

Tirsdag, kl halv 10 om kvelden og kl 2 om natten ble to hostel sprengt i lufta i La Paz. I sentrum....kl halv 10 befant eg meg ganske i sentrum og det var ikke lite eksplosjon heller. Hele jorden ristet. Vi visste jo ikke foer dagen etter at det var en bombe....2 mennesker doede, 8-9 skadet, og alle vinduer i naerheten knust. For tiden florerer det med falske bombetrussler.

For meg er dette helt fryktelig absurd. Eg bor jo her! Ingen bomber har noengang sprengt saa mye i der eg bor! Eg har aldri blitt advart mot aa gaa der og der fordi kansje noen kan finne paa aa sprenge meg med en BOMBE! Det er litt for absurd til at eg kan vere skikkelig redd....

De har visst funnet de som gjorde det. Amerikanere som demostrerer mot Evo sier de fleste. Saa naa har Evo bedt USA om ikke aa sende terrorister til Bolivia.

Les om det her: http://www.la-razon.com/versiones/20060324_005490/nota_256_262881.htm

1 Comments:

Blogger Reidar said...

Det som er virkelig rart er jogegntlig at eg ikkje føler meg bekymret i d hele tatt. Dette vil jo selvsagt ikkje si at eg ikkje bryr meg om deg lenger fordi du valgte å forlate landet jeg bor i, men fordi, som du sier, d hadde blitt for dumt. D hadde ikkje vert morsomt en gang. Bare litt teit.

2:10 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home