Friday, March 10, 2006

Gele

Gele er genialt. Verken mer eller mindre.

Naar eg var liten...eller...naar eg var mindre, spiste vi alltid gele i bursdagsbesok,og eg husker at eg egentlig aldri likte det serlig godt. Naar eg ble eldre, og ikke lenger ble servert gele, sluttet eg derfor aa spise det.

Saa reiste eg til Bolivia. Gele er stort her. De selger det paa gaten, du faar det til desert paa resturant, og de har det minst 2 ganger i uken paa prosjektetmitt. Naa spiser eg mye gele, og elsker det!

Det er bare morsomt.

Naar eg kommer hjem skal eg lage geletog!

1 Comments:

Blogger Anja Rio said...

hei..

høre iselin traff deg! ho har nettop hilst til meg. på msn...! en merkelig tilknytning sådan. men eg ska få ho til å hilsa til meg i virkeligheten når ho kjem heim igjen.

eg like gele litt meir no eg og. da føles fint.

6:13 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home