Wednesday, March 08, 2006

Go girls!

Det er den Internasjonale Kvinnedagen idag! Gratulerer alle verdens kvinner! Woho, vi er best! La oss alle gaa ut og sparke en mann hardt paa skinnleggen, og gaa aa spise sjokoladekake etterpaa. Det fortjener vi jammen.

Feminist eller ikke. Eg faar alltid en liten ekstra lykkefolelse paa kvinnedagen. Den minner meg paa at eg er gla for aa vere kvinne, og ikke mann, fordi eg tror vi har det morsommere. Naar det i tillegg er sol og eg skal mote Milton senere (og eg vet at han kommer til aa kjope denne sjokoladekaken til meg naar eg sier det er kvinnedagen), ja da kan dagen nesten ikke bli bedre. Kvinnedagen faar meg til aa fole meg litt spesiell, uten at eg kommer til aa gjore noen big deal ut av det.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home