Tuesday, March 07, 2006

Takk, Reidar.....

Eg sitter paa jobben, det er ingenting aa gjore paa...saa eg bestemmer meg for aa lese bloggen til Reidar, ettersom eg ikke har lest mye av den for. En morsom blogg egentlig....eg likte bildeserien....greit aa vite at eg ikke gaar glipp av noe....Ganske morsomt med kaaringene as well, tenker eg.....

"Aa staa med glans"

Den har en link! Normalt trykker eg ikke paa linker, grunnet at denne datan er saa saktegaaende at det tar aar for link-siden kommer opp og saa viser det seg aa vere noe totalt uinteressant, men eg kan ikke la vere....Eg trykker.

Link siden er fra wikipedia. Den inneholder litt tekst, som eg av ulike grunner ikke leste, men som handlet, ikke overraskende nok, om glans. Og et bilde av en PENIS.

Demostrasjonen utenfor er glemt. Eg sitter paa kontoret og prover desperat aa fjerne siden, noe som er saa og si umulig, for den supersaktegaaende maskinen ikke reagerer paa mine klikk, og jo mer eg prover jo mer laaser den seg. Mine koleger vandrer stille forbi.

Hvor gammel er du naar bilde av en penis gjor deg superflau, men likevel faar deg til aa smile hele dagen gjennom?

1 Comments:

Blogger Reidar said...

... :)
Hehe... eg sørgde for å legge linken til en informerende side for å ikkje gjøre linken så fæl, men eg kan likevel forstå problemet ditt... men eg veit ikkje heilt om eg beklage. Smilte litt og lo no nemlig.

11:18 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home