Monday, February 20, 2006

Min foerste bussulykke

Eg har vert i en bussulykke....eller....det var kansje ikkje helt en ulykke.....

Eg har vert i en buss.

Det som sjedde var at plutselig, utifra ingensteder, eller en sidegate, kom en lastebil. Bussen eg satt i maatte braastoppe, noe som kom ganske braatt paa meg da eg var opptatt med aa skifte sang paa ipoden. Det kom ogsaa ganske braatt paa alle andre som var opptatt med aa se paa at eg skiftet sang paa ipoden. Eg smelte overleppa ganske hardt i den metallgreia som er over vert sete, og brukte resten av dagen paa aa glede meg over aa vere i live, samt ta paa leppa mi for aa kjenne om den fremdeles var der. Det foeltest omtrent som naar du har faatt bedovelse hos tannlegen: den kjennes ut som om leppa ikkje er der, men i virkeligheten er den dobbelt saa stor.

Dette er kansje en uke siden naa, men eg kan fremdeles kjenne det visst eg skviser ganske hardt paa overleppa mi. Det gjor eg selvfolgelig saa ofte som mulig.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home